Re: GTS <-> wp.pl zapchane(?)

Autor: Grzegorz_P <gpe(usunto)_at_interia.pl>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 08:43:48 MET DST

--
witam.
ja mialem 30 mb futuro i calkiem dobra cene, ale nie chcieli zejsc nic
niezej,
dobralem jeszcze 30 mb z gts i dali mi  0,6 ceny futuo za mb (eir=cir + bgp
+ tpsa) !!!!!
dla mnie ceny gts sa ok :)
futuro mam jeszcze tylko dlatego, ze trzyma mnie z nimi umowa (ale juz nie
dlugo)
poza tym gts ma lepszy szkielet (np. zagranica) i znacznie wiekszy kontent.
jest jeszcze atman z calkiem rozsadnymi cenami.
jak ktos zainteresowany szczegolami to zapraszam na priw.
pozdr.
grzegorz petruczynik
IT Net Internet Provider
Office:  +48 (81) 741-13-11