Re: GTS <-> wp.pl zapchane(?)

Autor: Admin TVK Tel-Ka <admin_at_tvk.wroc.pl.invalid>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 00:04:58 MET DST

W artykule <cktf9d$d4d$1@inews.gazeta.pl> Sied@r napisał(a):
[..]

> Hum, nie wiem ile placisz w Futuro, z tego co wiem futuro przy ok.
> 10Mb/s schodza ponizej 1000 zl za 1Mb/s z dostepem do TPSA, w GTS chyba
> przy 10Mb/s z 20 % ruchu do TPSA, ciut mniej wychodzilo.

Hm... nawet w najbardziej optymistycznym wariancie cena GTS (z tranzytem
do TPNet, gwarancja 30% ruchu) cena wychodziła ok. 1,2 * cena Futuro.

GTS mam głównie dla zasady, niestety przy takim podejściu (strasznie
sztywni w zakresie ceny) po zakończeniu się "lojalki" będę optował za
zmianą operatora u szefostwa np. na Exatel lub TP S.A. (tptransit lub
Global Access).