Re: Monopolista sie kruszy :)

Autor: Jakub Żukowski <jakub.zukowski_at_NOSPAM.gmail.com>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 23:14:42 MET DST

Witam,
> proponuje zacząć jednak od przeczytania netykiety
Po pierwsze: Netykietę znam. Po drugie: Zamiast bronić swoich racji,
uporczywie powtarzasz te same argumenty, które są co najmniej śmieszne. Po
trzecie: Tego typu postami nie wnosisz nic nowego do dyskusji, a jedynie
sprawiasz, że użytkownicy neostrad zużywają kolejne cenne dla nich KB, o
których tu mowa. Chciałem sie poprawić. Jeśli ja bym tego nie zrobił, zapewne
uwagę zwróciłby mi ktoś inny (może nawet Ty, pod warunkiem, ze dostrzegłbyś
błąd). Jeśli nie masz innych argumentów do obrony swojej wypowiedzi nt. owej
konkurencyjności i złości ze strony tp, proponuje EOT (End of topic). Jednak
z ciekawością wysłuchałbym kolejnych twoich postow na ten temat.

Hint! Jeśli juz jesteśmy przy netykiecie - Zanim wyślesz posta, 2 razy pomyśl
czy warto to opublikować i czy wnosisz cos nowego do dyskusji, bowiem bardzo
łatwo zostać okrzykniętym trollem.

--
Jakub 'Venom' Żukowski
mobile: (+48 502) 819 219