Re: Monopolista sie kruszy :)

Autor: Andrzej Nowak <epsilon_skasuj_at_devnull.art.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 21:12:34 MET DST

On Fri, 08 Oct 2004 12:50:13 +0200, futszaK wrote:

> tym co ciągle marudzą na TPSA nic ust nie zamknie, oni poprostu już
> tacy są, marudzą dla marudzenia zamiast zakasać rękawy i wziąć się
> samemu do roboty

"Do profesjonalnych zastosowań TP rekomenduje usługę dostęp do
Internetu DSL, w której transfer danych jest nieograniczony."

no sam powiedz obiektywnie, nie robia idiotow z wlasnych klientow? ideą
neostrady+, ktora jeszcze niedawno byla filarem oferty &tp byl *brak
limitow*. to jest krok w dobra strone, ale oferta &tp nadal rzadko
moze konkurowac z wiekszoscia kablowek/osiedlowek

ciekawe czy doczekamy sie zdrapek w kioskach: &tp 2GB :D

+e

ps. podoba mi sie mocny argument o sluchaniu radia 20h na dobe :)