Re: Monopolista sie kruszy :)

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Sat 09 Oct 2004 - 19:47:00 MET DST

Sat, 9 Oct 2004 14:53:04 +0200, użyszkodnik "Grzegorz Niemirowski"
<gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał:

> Tzn jak ich zsieciowales to TPSA usunela problemy techniczne, polepszyla
> jakosc uslug, dzialanie infolinii i obnizyla ceny? Czy moze wziales jakies
> stale lacze od innego operatora?

wziąłem od TPSA, ale sieciując siebie i najbliższe sąsiedztwo odciąłem
w sposób dostę trwały TPSA od klienta końcowego i teraz to TPSA
narzeka na mnie i jej podobnych że przez to nerwostrada im się
sprzedaje nie tak jak oni sobie to zaplanowali

> Owszem, mozna cos samemu wykombinowac,
> szczegolnie w grupie, ale nie zawsze jest to mozliwe.

od tego się zaczyna, przypadki gdzie nie można nic wykombinować należą
do mniejszości

--
futszaK
598339018 887233199