Re: Monopolista sie kruszy :)

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 09 Oct 2004 - 14:53:04 MET DST

futszaK <futszak@post.pl> napisał(a):
> ja tam jak tylko pojawiła się okazja zacząłem sieciować siebie,
> sąsiadów, okolice, co się tylko da, teraz nie narzekam już na TPSA, a
> wystarczy poczytac moje posty sprzed kilku lat gdzie należałem do
> głownych narzekaczy na TPSA

Tzn jak ich zsieciowales to TPSA usunela problemy techniczne, polepszyla
jakosc uslug, dzialanie infolinii i obnizyla ceny? Czy moze wziales jakies
stale lacze od innego operatora? Owszem, mozna cos samemu wykombinowac,
szczegolnie w grupie, ale nie zawsze jest to mozliwe.

--
Grzegorz Niemirowski, www.grzegorz.net
OE PowerTool 3.1.5 http://www.oept.it-faq.pl/