Re: Monopolista sie kruszy :)

Autor: Andrzej Nowak <epsilon_skasuj_at_devnull.art.pl>
Data: Sat 09 Oct 2004 - 16:38:18 MET DST

On Sat, 09 Oct 2004 16:04:45 +0200, Neas wrote:

> Wiesz mi, że 'ssacze bez pojęcia' to zdecydowana mniejszość. Dlaczego
> większość ma płacić na mniejszość?
>
> Nie sądzisz chyba, że Neostrada kosztowałaby nadal tyle samo w sytuacji
> gdyby każdy z użytkowników wysycał łącze nawet nie w 100&, ale
> powiedzmy w 25%? ;->

Ten temat mozna omawiac w nieskonczonosc. Szczesliwie nie jestem
posiadaczem neostrady wiec daje sobie juz spokoj, whatever ;-)

> To ja dziękuję za taki megabit.

A ssacz nie, i o to sie wszystko rozbija. Lepszy taki megabit bez limitu
niz megabit z 25 GB limitu. Osobiscie uwazam ze dzialania TPSA sa
wymierzone wlasnie w ssaczy, a mniej w nielegalne dzielenie neo.

+e