Re: Monopolista sie kruszy :)

Autor: Neas <neas_at_neas.ws>
Data: Sat 09 Oct 2004 - 16:04:45 MET DST

Andrzej Nowak pisze:

> Sadze ze to nie ma wiele do rzeczy. Poza tym nie po to sie kupuje 0.5mbita
> albo 1mbit zeby sprawdzac poczte, wszyscy o tym dobrze wiemy.

Wiesz mi, że 'ssacze bez pojęcia' to zdecydowana mniejszość. Dlaczego
większość ma płacić na mniejszość?

Nie sądzisz chyba, że Neostrada kosztowałaby nadal tyle samo w sytuacji
gdyby każdy z użytkowników wysycał łącze nawet nie w 100&, ale
powiedzmy w 25%? ;->

To ja dziękuję za taki megabit.

--
Neas, neas_at_neas.ws, http://www.drzwi.org