Re: Uwaga na Net24!!!!!

Autor: Olek <olotestSPAMFE_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 22:32:16 MET DST

Użytkownik ekala napisał:

> Jednak skorzystales z uslugi, aktywowanej z opoznieniem ale jednak.

A gdzie on to napisał? Niech op najpier sprawdzi całą ścieżkę, a potem
zaprasza klienta do podpisania papierów.
Wiem coś o struganiu wariata przez opa, pół roku baby na Powstańców Śl.
trzymały moje zlecenie na dsl na kupce, bo "ona jest tylko jedna i ma
tyle na głowie tych zleceń". A neo od ręki ;)

--
Olek