Re: Uwaga na Net24!!!!!

Autor: onet newsy <alan_pierwszy_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 23:50:36 MET DST

Użytkownik "ekala" <ekala@pf.pl> napisał w wiadomości
news:ck1glk$13k$1@213.17.224.106...

> Miales mozlziwosc skorzystania z rozwiazania umowy, a nie skorzystales.
> Moze lubisz jak ci ktos lize dupe?

A niby kiedy mialem taka mozliwosc?
czytaj uwazniej

> Przy wprowadzaniu nowej uslugi i duzego zainteresowania klientow moze sie
> zdarzyc ze bedzie obsuniecie terminu i operator cie o tym poinformowal.
Znow
> mogles skorzystac z rozwiazania umowy,
> ale chyba lubisz jak ci ktos lize dupe.

Co mnie obchodzi duze zainteresowanie a tym bardziej "może sie zdarzyć". Mi
sie nie może zdarzyć chwilowy brak kasy przy oplacie.
Nikt mnie nie informowal o niczym.
Gdybym nie zadzwonil do teraz to bym sobie czekal na modem nie wiem ile.

> Jednak skorzystales z uslugi, aktywowanej z opoznieniem ale jednak.
> Pewnie lubisz jak CI ktos lize dupe.

Taaaaa..... a moze mialem zaczac od nowa dogadywac sie z jakims innym
operatorem.Zajebiscie. Juz i tak jestem "w plecy" i nie wiadomo ile to
jeszcze potrwa. Czyli nie skorzystalem nawet jeszcze z uslugi.(chyba ze
uSLUGA nazywasz podpisanie umowy)

> Zamiast napisac jak dziala ta usluga czy byly problemy z instalacja modemu
> itp. itd to piszesz jak to bardzo lubisz jak co ktos lize dupe.

Czytaj uwazniej na drugi raz. Modemu to ja jeszcze nawet nie dostalem.
chyba dostrzegles tylko zwrot "lizanie dupy"

> Milego lizania dupy.
> Pozdrawiam

Ty to chyba sie za bardzo w domu nie mozesz wygadac .Pieprznoles w
odpowiedzi cos bez sensu nie zastanawiajac sie jak by ci bylo milo czekac na
cos co mialo byc juz dawno a jeszcze tego nie ma i nie bedzie jeszcze
dlugo.
Celem nie bylo opowiadanie o lizaniu dupy tylko poinformowanie potencjalnych
chetnych na Net24 zeby wiedzieli na co maja zwrocic uwage.
zreszta przeczytaj se jeszcze raz moj 1 list a potem sie zastanow i dopiero
pisz.

pozdrawiam i nawet tobie nie życzę