Re: Problemy z eNom

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Mon 04 Oct 2004 - 01:27:06 MET DST

Przemyslaw Frasunek wrote:
> Witajcie,
>
> jakies 4 lata temu zarejestrowalem kilka domen w enom.com. Domeny byly
> co rok odnawiane, az do 2004 r. Kiedy kilka dni temu, probowalem
> odnowic domene, okazalo sie, ze moj login i haslo nie
> dzialaja.

Dla starych domen rejestrowanych w enom jest jakiś inny panel do logowania -
rzeczywiście w "tym nowym" user i pass nie działają. Mam ten sam problem -
wlasnie intensywnie szukam, w starych czeluściach e-maili, gdzie jest ten
stary panel - używalem go ostatnio chyba ponad pół roku temu i działał,
namiary na niego przyslal mi wtedy enom. Jak znajdę to dam znać, może to coś
pomoże.

--
TOM
AS33868 MAN Administrator