Re: Tak, to jest problem polskiego internetu - APEL! [by³o: Bardzo ma³a przep³ywowo¶æ neostrady]

Autor: Dariusz Sznajder <darek-news_at_beast.tu.kielce.pl>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 23:41:20 MET DST

W artykule <cji1g5$dap$1@opal.icpnet.pl>
        Tomasz ¦l±ski napisa³(a):
> komputerków za nim. To naprawdê niewielka inwestycja, a zysk dla Was,
> myszo-wszêdzie-klikaczy i dla nas, udrêczonych adminów ogromny.
Ehm...
Ja rozumiem, ¿e to mo¿e chroniæ takich, którzy nie klikaj± "wszêdzie".
Ale tych, którzy klikaj± na wszystko raczej nie ochroni (i nas
przed nimi).
NAT nie chroni raczej ¶wiata przed ruchem inicjowanym z wewn±trz, a tym
bardziej przed g³upot±, wiêc jak ju¿ kto¶ kliknie i w³asnorêcznie rozpakuje
sobie tego wirusa w ZIPie z has³em w obrazku...
:)

--
Dariusz Sznajder
DSZ1-RIPE