Re: Co sądzicie o Net-Serwis ??? Warszawa

Autor: VoMi7 <vomit_at_NOSPAM-cpr.altanet.pl>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 12:19:51 MET DST

Grzegorz Szczepanik wrote:

> Nieskromnie sie pochwale ze siec w ktorej jestem adminem pobiera oplate
> instalacyjna w wysokosci zblizonej do wartosci sprzetu przekazywanego
> klientowi (ktory przechodzi na jego wlasnosc) i umowa jest podpisywana
> na czas nieokreslony z 30-dniowym okresem wypowiedzenia.

z tego wynika ze jestescie juz na takim pulapie ze macie duzy przychod z
oplat abonamentowych. Czyli jest okey usluga zarabia na siebie.

> Rynek dostepu do Internetu tez sie powoli cywilizuje i sytuacja w ktorej
> wannabe provider inwestuje rozbudowe sieci z wplat od klientow ktorych
> utrzymuje potem przy sobie za pomoca umowy na czas okreslony bedzie
> powoli zanikac.

dokladnie mysle ze to dlatego ze nastapilo juz duze nasycenie rynku
przez ala osiedlowki. co lepsze osiedlowki rpzeksztalacaja sie w duzych
miejskich operatorow.

> Uklad jest prosty: jesli ktos sprzedaje dobry towar to nie obawia sie ze
> klienci beda rezygnowac. Umowa na czas okreslony budzi podejrzenia ze
> provider spodziewa sie ze klienci beda niezadowoleni i probuje ich tylko
> dzieki umowie ktora kiedys nieopatrznie podpisali.

to dyskusyjna sprawa, bo naprzyklad taki provider moze oferowac i umowe
na czas nieokreslony i okreslony. i z wlasnego doswiadczenia wiem ze 99%
ludzi woli wziasc na okreslony czas aby poprostu zaplacic mniej i nie
patrza na konsekwencje/kary z zalozenia ludzie biora i wieza ze jest to
ok. Sporadycznie trafiaja sie osoby konkretnie pytajace sie o szczegoly.
Wiele osob podpinanych do internetu nie maja pojecia co to kbity.

--
VoMi7