Re: Co sądzicie o Net-Serwis ??? Warszawa

Autor: Grzegorz Szczepanik <gszczepa_at_op.pl>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 10:33:52 MET DST

Tomasz Śląski wrote:

> To w zasadzie odwalasz wszystkich, by default :) Szukajcie, a
> znajdziecie, pukajcie a będzie wam otworzone ;)

Nieskromnie sie pochwale ze siec w ktorej jestem adminem pobiera oplate
instalacyjna w wysokosci zblizonej do wartosci sprzetu przekazywanego
klientowi (ktory przechodzi na jego wlasnosc) i umowa jest podpisywana
na czas nieokreslony z 30-dniowym okresem wypowiedzenia.

Co ciekawe lojalnosc klientow i tak jest bardzo wysoka. W ciagu 1,5 roku
  zrezygnowaly pojedyncze osoby, z tego co sie orientuje, glownie ze
wzgledow losowych (przeprowadzki itp).

Rynek dostepu do Internetu tez sie powoli cywilizuje i sytuacja w ktorej
wannabe provider inwestuje rozbudowe sieci z wplat od klientow ktorych
     utrzymuje potem przy sobie za pomoca umowy na czas okreslony bedzie
powoli zanikac.

Uklad jest prosty: jesli ktos sprzedaje dobry towar to nie obawia sie ze
  klienci beda rezygnowac. Umowa na czas okreslony budzi podejrzenia ze
provider spodziewa sie ze klienci beda niezadowoleni i probuje ich tylko
dzieki umowie ktora kiedys nieopatrznie podpisali.

Pozdrawiam
Grzegorz Szczepanik