Re: Crowley - Profesjonalna Firma :-)

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Sat 25 Sep 2004 - 00:10:28 MET DST

VoMi7 wrote:

> mam niemile przygody z GTSem :-)

Nie zawsze musi być miło - nikt tego nie obiecuje.

> Zaginiony handlowiec z profuturo dzisiaj sie do mnie odezwal i twierdzi
> ze jednak moze mi zestawic linka cir=eir (2 miesiace temu jeszcze wg
> niego bylo to niepotrzebne bo mieli strasznie duzo miejsca na laczach

Pogadaj. Z Futuro, mimo ich pewnych, nazwijmy to niedoskonałości
technicznych, gada się całkiem sensownie. Z autopsji.

> no i co robic ?:P

Nie wystawiać jęzora i wziąć drugi drut z Futuro/GTS/whatever, wystąpić o AS
i numerki PI, zrobić sobie BGP i już.

--
TOM TS635-RIPE LAN/MAN Administrator