Re: Crowley - Profesjonalna Firma :-)

Autor: VoMi7 <vomit_at_NOSPAM-cpr.altanet.pl>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 22:07:04 MET DST

Tomasz Śląski wrote:

> Zmienić operatora? Na np. GTS, który chyba w akcie desperacji z powodu
> kiepskich wyników sprzedaży potrafi ostro zjechać z cenami, utrzymując
> jeszcze jakość?

mam niemile przygody z GTSem :-)

szefostwo twierdzi raz ze mozna mi spiac lacze raz ze nie mozna :P to
jak oni sami nie wiedza to ja nie wiem tymbardziej :-)

juz chyba polpaka po zimie wykupie bo mam wielu znaomych z tym i jakos
nie nazekaja mowia ze stabilnie polaczenie trzyma i padow nie maja.

nieoficjalnie wiem z i lottek planuje uciekac od crowleya. admini jakos
w ostatnim czasie badzo zmienili o nich zdanie po padach dosyc czestych.

Zaginiony handlowiec z profuturo dzisiaj sie do mnie odezwal i twierdzi
ze jednak moze mi zestawic linka cir=eir (2 miesiace temu jeszcze wg
niego bylo to niepotrzebne bo mieli strasznie duzo miejsca na laczach hyhy)

no i co robic ?:P

--
VoMi7