Re: Gigantyczne reklamy

Autor: pix <pix505_at_wp.pl>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 23:05:06 MET DST

> Dziwne podejscie. Zablokujmy html to nie ujrzymy zadnej reklamy. Ja
flasha
> wykozystuje na codzien wiec nie widze powodow aby go blokowac. Dziwne
masz
> podejscie.

E tam, wcale nie takie dziwne.
Ja robię dokładnie to samo i mam (względny) spokój.
Zważywszy na to, że w 90% przypadków flash praktycznie
nie niesie żadnej użytecznej informacji, a służy albo do
bajerowania, albo natrętnego reklamowania to traci się
na tym niewiele, a za to jaki komfort surfowania! :-)

BTW - a może fani ustawy antyspamowej powinni zasugerować naszym
(p)osłom pójście za ciosem i wymaszczenie kolejnej - tym razem
ograniczającej powierzchnię reklam na stronach? ;-)

Pix