Re: Gigantyczne reklamy

Autor: maciek kanski <nie.dorobilem_at_sie.maila>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 23:01:36 MET DST

On Wed, 22 Sep 2004 22:15:44 +0200, Jakub Żukowski wrote:
> Ja flasha wykozystuje na codzien wiec nie widze powodow aby go blokowac.
Strona WWW to tekst i obrazki. Wszelkie dynamiczne bajery począwszy od JS a
kończąc na Flaszu życia mi nie ułatwiają, ale wręcz przeciwnie. Można
oczywiście długo polemizować kto ma jakie oczekiwania od strony WWW i kto do
jakich celów używa swojej przeglądarki WWW. Ja flasza mam zainstalowanego,
ale domyślnie wyłączonego.

Pzdr