Re: Zmiany w Neostradzie.

Autor: Łukasz Bromirski <whatever_at_whenever.goes>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 14:42:46 MET DST

januszek wrote:

> Watpie :) Politechnika Wroclawska nie potrafi takiego czegos u
> siebie wdrozyc. Od lat studenci opowiadaja o tym jak wygladaja
> zapisy, kolejki od 6 rano, awantury i ogolny balagan. Przy
> zasobach sieciowo-informatycznych tej uczelni to kazda zwyczajna
> szkola wyglada jak mrowka przy sloniu ;P

Warszawski WSISIZ wdrożył coś takiego już parę lat temu, choć jak jeszcze
uczęszczałem, system cały czas się sypał i były duże rozbieżności w tym
co wiedział o studencie system a dziekanat.

Ale to naprawdę nie jest problem polskiego internetu, tylko polskich
uczelni...

--
this space was intentionally left blank    |              Łukasz Bromirski
you can insert your favourite quote here   |          lukasz:bromirski,net