Re: Co się dzieje z neostradą?

Autor: Tomasz Torcz <zdzichu_at_irc.-spamu.nie.chce-.pl>
Data: Sun 05 Sep 2004 - 17:44:09 MET DST

 Dzięki, Krzysztof, za post o treści:

> Dlaczego mowa o pierwszym hopie?

 Bo tym pierwszym hopem jest neostradowy router, który z jednej strony
ma ethernet z MTU 1500, a z drugiej ma 1492. PMTU discovery nie
zadziała, jeśli ktoś zablokuje sobie przychodzące od własnego routera
ICMP Fragmentation Needed.
 Dlatego niektórzy muszą wymuszać MTU 1492 zamiast zdawać się na
standardowe mechanizmy.

--
Tomasz Torcz               RIP is irrevelant. Spoofing is futile.
zdzichu@irc.-nie.spam-.pl     Your routes will be aggreggated. -- Alex Yuriev