Re: A mi się tam nowa neo podoba (było.Re: Zmiany w Neostradzie.)

Autor: prawdziwego adresu szukaj w sygnaturce <spam_goes_here_at_supersonic.plukwa.net>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 13:04:26 MET DST

On Tue, 31 Aug 2004 10:12:36 +0200, futszaK <futszak@post.pl>
wrote:

> Klientowi indywidualnemu (z wyjątkiem ssaczy, ale ci zawsze będą
> biadolić że im źle) 5GB powinno starczyć,

 Jakkolwiek nie jestem przeciwnikiem limitów, to jednak uważam,
 że 5GB/mies jest jakby zbyt skromną propozycją. Chyba że ktoś
 chce się ograniczyć wyłącznie do czytania poczty i oglądania
 stron WWW.

 r, co ma 18GB.

robert rędziak     K11     jid:rekin-at-jabber-dot-plukwa-dot-net
KlubSubaru.PL     mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
tu kieruj swój spam (tylko spam):   feed_me@supersonic.plukwa.net