A mi się tam nowa neo podoba (było.Re: Zmiany w Neostradzie.)

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 10:12:36 MET DST

Można by rzecz NARESZCIE, TPSA zaczęła porządkować rynek usług
dostępowych, czyli:

neostrada dla klientów indywidualnych
InternetDSL dla małych sieci lokalnych oraz firm
Polpak dla większych sieci lokalnych i większych firm

Polskie realia wskazują że wpisywanie czegokolwiek z regulamin (zakaz
udostepniania poza lokal pod groźbą kary) w przypadku klientów
indywidualnych na niewiele się zdaje i trzeba wymyślić coś innego.
Takim pomysłem są wprowadzane od jutra limity transferu.

Klientowi indywidualnemu (z wyjątkiem ssaczy, ale ci zawsze będą
biadolić że im źle) 5GB powinno starczyć, zwłaszcza w pakiecie 128,
zaś jak ktoś chce bez limitu (sieć, namiętny ssacz) to może skorzystać
z droższej usługi InternetDSL dostępnej wszędzie tam gdzie neostrada.

Do tej pory uczciwi klienci (biorący InternetDSLa bo poza lokal neo
udostępniać nie wolno) źle wychodzili na swojej uczciwości bo sąsiad
brał neo, podłaczał pół osiedla i się śmiał. Teraz tak nie będzie a
technologia sama przypiłuje tych co łamią regulamin.

--
futszaK
598339018 887233199