Re: Zmiany w Neostradzie.

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 17:39:52 MET DST

Pink <Pink@WYTNIJ-TO.op.pl> zapodał(a):

> http://www.tp.pl/otp/serwis_prasowy/biuro/show.php?mid=1491

"Z badań ruchu wynika, że limity te nie przeszkodzą internautom
w swobodnym korzystaniu z zasobów sieci, zapobiegną natomiast
sprzecznemu z regulaminem neostrady tp tworzeniu "lokalnych sieci"
 (do takich rozwiazań dedykowana jest usługa dostęp
do Internetu DSL, oparta na tej samej technologii)."

Hmmm- jak zwykle piękny tekst tp s.a. ...
Gdzie jest w regulaminie, że nie można tworzyć "lokalnych sieci"?
Mam podłączone 4 komputery (dwa moje i dwa rodziny- wszystko
zgodnie z regulaminem, nie dzielę poza lokal). Inna sprawa: że
sama tp s.a. sugeruje dzielenie Neostrady, sprzedając pakiet
z routerem Asmax.

"Neostrada tp dostępna jest dla 80 proc. Klientów firmy. "
Żarty jakieś... Komuś się liczby pomyliły o rząd wielkości (chodzi
mi o wsie).

"Obecnie korzysta z niej ok. 350 tys. osób. Planujemy, że do końca roku
 liczba użytkowników może przekroczyć 500 tys. "

Planowali trochę więcej, ale ciekawymi pomysłami
może nie udać się te '500'.

"Z badań ruchu wynika, że limity te nie przeszkodzą
internautom w swobodnym korzystaniu z zasobów sieci, "

"przeszkadzają" - chyba złego zwrotu ktoś użył... "nie nieumożliwiają" może
o to chodziło? Bo jednak limity przeszkadzają, szczególnie przy
błędnie działającym systemie zliczającym.

Mi aż tak nie przeszkadza limit 5GB, ale rozumiem, że to bardzo mało!
Nie słucham radia przez internet, nie ściągam sporych plików, uaktualnień,
etc. z prostej przyczyny: mam dostęp do DSL w firmie.
Powiem szczerze: limit 5GB na łącze 1024kbps ustalała pewnie ta sama
osoba, co napisała tą notatkę prasową.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(@)irc(.)pl