Re: NASK szantazuje i wyludza kase

Autor: Andrzej Bursztynski <____at_neostrada.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 00:08:39 MET DST

Zbigniew Sikora wrote:

> Po co ? Przecież tej grupy nie da się już normalnie czytać. Cały czas tylko
> jakiś off-topiczny bełkot i personalne animozje. Wątek jest chyba o NASKu,

To Ty wiesz o czym jest ten wątek? To gratuluję, bo ja nadal nie wiem o co
chodzi - na razie wygląda na to, że boli to że trzeba w ogóle gdzieś płacić za
rejestrację domen, stosować netykietę by wypadało i poprawnie skonfigurować
czytnik. Faktycznie problemy polskiego internetu tylko co NASK ma z tym
wspólnego?

Tudzież prawie codziennie ktoś wpada tu z pytaniami odnośnie podstawowej
obsługi komputera i inne liczne off-topic.

Ale za to mamy ruch na grupie i nie ma cenzury.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-