Re: łącza w krakowie

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 19:04:40 MET DST

[...]
> Może komuś udało się wynegocjować lepsze warunki w Netii ew GTS lub
> telbank? ALE SIE ROZGADAŁEM JAK KOŁCHOŹNICA NA POLU
> Czekam na ciekawe opinie i doświadczenia.

Mam (jeszcze) jedno łącze BDI PRO z Netii. Niestety trzeba
było parę razy ostatnio do nich dzwonić i informować, że
_u_nich_ jest awaria... Na pl.internet.komunikaty nie piszą,
swojego serwisu o awariach nie posiadają... za tą cenę
właśnie niedawno im podziękowałem. Dostali szansę na
renegocjacje umowy, ale obiecany handlowiec się nie pojawił
i umowa została wypowiedziana. Co z tego, że łącze ogólnie
działało poprawnie, skoro stary polpak działa nie gorzej, a jest
2x tańszy w przeliczeniu na Mbps. Teraz finalizuje umowe z TKT
(trwa to już pół roku, ale sprawa od początku rozbijała się o takie
terminy, bo to prowincja i rozumiem ich rozterki natury techniczno
/strategicznej). Ogólnie z TKT rozmawia się dość konkretnie
i można dojść do porozumienia. Nie będę jednak tu podawał
ceny bo to IMO nie fair w przypadku indywidualnych rozmów.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]