Re: Stanowisko koalicji

Autor: <m.mazurek_at_netsync.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 10:26:39 MET DST

"Przemysław Backiel" <przemyslaw.backiel@nie-lubie-tego.backiel.com.pl> wrote:
> a w ogole
> niech ktos mi poda ISP ktory daje CIR i SLA jednoczesnie
> moim zdaniem albo rybki albo akwarium
> takze w tym tanim polpaku jest SLA mozna zmienic poziom sla i jest oki
GTS czy kazdy inny powazny operator.

> brak bgp - tak to moze byc problem dla niektorych
> srednio mali, czyt tacy co biora 2-3 polpaki bez bgp mysle ze dadza sobie
> rade
> po prostu sami zrobi? load balancing po swojej stronie
> softerowo
bgp nie sluzy do rozkladania ruchu na poszczegolne lacza i "sredniom
malym" tez moze sie przydac przy stosunkowo niewielkich nakladach, poza
dostepnoscia BGP od strony dostawcy.

pz
mazek

--
http://www.marcinmazurek.com/  :::  nic-hdl: MM3380-RIPE
GnuPG 6687 E661 98B0 AEE6 DA8B  7F48 AEE4 776F 5688 DC89