Re: Stanowisko koalicji

Autor: Przemysław Backiel <przemyslaw.backiel_at_nie-lubie-tego.backiel.com.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 10:11:57 MET DST

> [...]
a w ogole
niech ktos mi poda ISP ktory daje CIR i SLA jednoczesnie
moim zdaniem albo rybki albo akwarium
takze w tym tanim polpaku jest SLA mozna zmienic poziom sla i jest oki

brak bgp - tak to moze byc problem dla niektorych
srednio mali, czyt tacy co biora 2-3 polpaki bez bgp mysle ze dadza sobie
rade
po prostu sami zrobią load balancing po swojej stronie
softerowo

pozdrofionka
p.b.