Re: zmiany w DSL

Autor: MeE <aa_at_bb.cc>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 12:37:32 MET DST

> eee w to nie uwierze ;)

No to nie wierz :) Na potwierdzenie mogę tylko powiedzieć, że mały lokalny
(teren powiatu) operator telekomunikacyjny od którego teściowie mają telefon
razem z rachunkiem przysłał informację, że za 15 zł wiekszy abonament
(netto) oferuje nielimitowaną ilość rozmów w swojej sieci! Czyli za cenę
około 50 impulsów przez cały miesiąc mogą rozmawiać z sąsiadami do woli.
Od tego już krok do innych (jak w USA) usług...

O.