Re: Frame Relay TP - jest potwierdzenie

Autor: <gtk_at_adm>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 12:23:33 MET DST

Dnia pon, 02 sie 2004 o 11:30 GMT, uzytkownik Zbigniew Sikora napisał(a):

> Użytkownik "gtk@adm" <xgtk7x@gazxeta.pl> napisał w wiadomości

> ... że w nowej ofercie przepustowość gwarantowana jest równa przepustowości
> maksymalnej ???
> To czemu niema o tym ani słowa w regulaminie ? Widnieją tam za to magiczne
> słowa: " o przepustowości do .... kbps"

Internetdsl tez ma slowo "do ...kbps". Czy magiczne slowo CIR=EIR musi
byc w umowie zeby bez problemu moznabylo obciazyc w 100%? W przypadku
DSL TP nie ma nigdzie zapisanej gwarantowanej przepustowosci, jednak wg opinii
uzytkownikow maksymalna przepustowosc osiagana jest o kazdej porze
dnia. Czy to nie wystarczy?

--
 Carlos
| #    odpowiadajac  usun 'x' z adresu email   # |