Re: Frame Relay TP - jest potwierdzenie

Autor: DEMI <k.i.c.h.u.s_at_wp.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 09:09:03 MET DST

Użytkownik "MarcinS" <MarcinS@CSos.pl> napisał w wiadomości
news:410B67D8.E9CEC3AF@CSos.pl...

> No wiec sprawa ma sie tak, ze to jest promocja tylko dla nowych
> klientow.
> Jak masz stary, to nie przelacza Cie na nowy. Rezygnujesz, zestawiaja Ci
> nowe lacze, placisz instalacje i dopiero dzialasz.
> Roznica w stosunku do Polpaka 1Mbit/Cir32 jest taka, ze w nowej promocji
> masz CIR=0... Ciekawe jak to bedzie dzialac.

A kto powiedzial ze CIR=0??????? Kto taki plotki roznosi???
O ile ja wiem to gwarantuja cale pasmo!!!! (informacja z pierwszej ręki!)
Podobno czasy CIR=0 skonczyly sie bezpowrotnie.
Moze w koncu cos sie zmienilo na lepsze w TPSA? :))))

Może warto byłoby więcej info uzyskać u źródła nim ktoś będzie plotki
roznosił na temat usługi i jej parametrów :)))