Krzysztof Palicki wrote:
>>>Ja sie staram o to aby wizerunek firmy wypadl jak najlepiej. Dlatego
>>>tez zadalem pytanie o to kto wspomniana rozmowe tel przyjal.
>> No właśnie, dlatego myślę że powinieneś, jeżeli masz taką władzę, wprowadzić
>> jakąś lepszą politykę anti-abuse, czyli np. rejestrowane maile abuse-desku
>> etc. - by w takiej sytuacji móc winne osoby ukarać możliwie szybko.
> Nie mam takiej wladzy, ja nie zajmuje sie sprawami abuse a ten przypadek
> to wyjatek.
Może coś przegapiłem w watku, ale czy to oznacza, że nikt by się nim poprawnie
nie zajął, o ile nikt nie poruszyłby tematu na publicznym forum?
-- shReceived on Fri Jul 30 17:10:23 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 30 Jul 2004 - 17:40:06 MET DST