> ...czyli widać tam też doszli do wniosku że najważniejsze to złapać
> klienta na lojalke aby móc go przez jej okres totalnie zlewać
> przygotowując porcje słodkiego marketingowego pierdzenia na okreś
> kiedy klientowi umowa się kończy i trzeba go złapać na kolejną...
Witam.
Nie jest tak do konca.
Ja walczylem swego czasu z CDP. Mialem lacze 4Mbit, ale nie spelnialo ono
moich oczekiwan - nie osiagalo nawet tych 4Mbit.
Slalem im reklamacje, dzwonilem, w koncu zamowilem lacze 7Mbit - byly
mozliwosci techniczne, pozostala kwestia umowienia ceny.
Ustalilismy cene, podpisalismy aneksy, CDP przystapil do dzialania i.....
zadzwonil ze ceny jednak nie utrzymaja. Mimo rocznego cyrografu
wypowiedzialem im umowe w trybie natychmiastowym (i zaprzestalem odbioru
uslugi) z powodu nie wywiazywania sie z umowy na 4Mbit.
Dzwonili ich handlowcy, prawnicy ale twardo obstawalem przy swoim (z reszta
oni tez, caly czas przysylali faktury). Po 5 miesiacach przyslali
zbiorcza korekte i sprawa sie skonczyla.
Teraz jestem zadowolonym uzytkownikiem ProFuturo i na ich 8Mbit zlego slowa
nie moge powiedziec.
Maciej Przybos
Received on Thu Jul 22 20:50:20 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 22 Jul 2004 - 21:40:03 MET DST