Andrzej P. Wozniak <usher@f2virt.onet.pl> zapodał(a):
> > Andrzej P. Wozniak <usher@f2virt.onet.pl> zapodał(a):
> >> Wydaje Ci się. Wysłałeś na grupę reklamę, a dopiero po zwróceniu Ci
> >> uwagi raczyłeś wymyślić jakiś komentarz jako usprawiedliwienie.
> > Hmmmm.... jak ktoś napisze po 15stym lipca:
> > "zmiana taryf Polpak FrameRelay/ATM", to też tak odpiszesz?
> Widzisz różnicę między pozycją Polpaku a Home.pl? Znasz opis tej grupy?
W zależności od świadczonych usług, tj. w swojej kategorii: porównywalni,
czyż nie? Z innej strony: a co ma do tego pozycja?
> A znasz dowcip o ponumerowanych dowcipach?
znam.
> >>> -to, że informuję o polepszeniu usług
> >>> przez znaną na PL rynku firmę nie oznacza, że ktoś mi za to płaci.
> >> Jeśli nie chodzi o pieniądze, to o charakterystyczne dla spamerów
> >> przekonanie o misji dziejowej albo o fanatyczną żarliwość neofity.
> >> Tak czy inaczej, zalatuje to kursem marketingu bezpośredniego.
> > oooojjj - tutaj już byś pomylił pojęcia: "kurs" i "efektywne
> > wykorzystanie nabytej wiedzy marketingu bezpośredniego".
> Wiedzę nabywa się na kursie, prawda? W Twoim przypadku jednak trudno
> sensownie użyć pozostałych dodanych przez Ciebie słów inaczej niż przez
> negację.
> > Faktem jest jednak, że masz jakąś manię prześladowczą: wszędzie
> > widzisz spamerów? ;-)
> Mylisz się. ONI _są_ wszędzie.
uuuuu - w lodówce też? ;-P
-- Dominik Siedlak (bachus) bachus(@)irc(.)plReceived on Sun Jul 11 07:40:15 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 11 Jul 2004 - 08:40:02 MET DST