Osoba podpisana jako DooMiniK <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> w artykule
<news:ccphk4$8nu$1@atlantis.news.tpi.pl> pisze:
> Andrzej P. Wozniak <usher@f2virt.onet.pl> zapodał(a):
>> Wydaje Ci się. Wysłałeś na grupę reklamę, a dopiero po zwróceniu Ci
>> uwagi raczyłeś wymyślić jakiś komentarz jako usprawiedliwienie.
> Hmmmm.... jak ktoś napisze po 15stym lipca:
> "zmiana taryf Polpak FrameRelay/ATM", to też tak odpiszesz?
Widzisz różnicę między pozycją Polpaku a Home.pl? Znasz opis tej grupy? A
znasz dowcip o ponumerowanych dowcipach?
>>> -to, że informuję o polepszeniu usług
>>> przez znaną na PL rynku firmę nie oznacza, że ktoś mi za to płaci.
>> Jeśli nie chodzi o pieniądze, to o charakterystyczne dla spamerów
>> przekonanie o misji dziejowej albo o fanatyczną żarliwość neofity.
>> Tak czy inaczej, zalatuje to kursem marketingu bezpośredniego.
> oooojjj - tutaj już byś pomylił pojęcia: "kurs" i "efektywne
> wykorzystanie nabytej wiedzy marketingu bezpośredniego".
Wiedzę nabywa się na kursie, prawda? W Twoim przypadku jednak trudno
sensownie użyć pozostałych dodanych przez Ciebie słów inaczej niż przez
negację.
> Faktem jest jednak, że masz jakąś manię prześladowczą: wszędzie
> widzisz spamerów? ;-)
Mylisz się. ONI _są_ wszędzie.
-- Andrzej P. Woźniak uszer@pochta.onet.pl (zamień z<->h w adresie)Received on Sun Jul 11 00:55:18 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 11 Jul 2004 - 01:40:04 MET DST