Re: p.i.komunikaty i CST

Autor: Rafal.Doroszkiewicz <ja_at_vast.net.pl>
Data: Fri 09 Jul 2004 - 11:48:34 MET DST

Przemysław Maciuszko <sal@hell.pl> napisał(a):
> Odwagi. Normalnej. Do informowania o problemach.
> Wpadkach? Rozmawialiśmy o awariach.
> Jak widać po dyskusji - firmy to robią, jednak w mocno zawężonym gronie.

Zgadzam się zupełnie, ale chciałem taką dygresję - w gronie moich znajomych
znalazły się sytuacje, kiedy po przeczytaniu kilku postów z p.i.k np. o
problemach/przerwach w działaniu serwera news*gazeta*pl, przestali z niego
korzystać. Normalni ludzie. Żadni tam Informatycy, Administratorzy,...

--
Rafal.Doroszkiewicz
mailto:ja(at)vast.net.pl