Re: p.i.komunikaty i CST

Autor: Maciej Bebenek <maciej_USUN_TO_at_USUN.TO.komorka.org>
Data: Fri 09 Jul 2004 - 11:29:22 MET DST

m.mazurek@netsync.pl wrote:

> jakiej odwagi? Slyszales zeby jakakolwiek firma podawala informacje o
> wpadkach, zaby jakis bank chwalil sie problemami z systemem
> informatycznym, a isp informowal o awariach?

Banków w ogóle proponuję nie brać pod uwagę - w końcu p.i.p. traktuje o
operatorach. Tak, są tacy operatorzy, którzy informują zarówno o
planowanych przerwach, jak i tych nieplanowanych

> To sa firmy, ktore zarabiaja pieniadze i to jest glownym motorem ich
> dzialan. Jesli jest szansa ze takie komunikaty moga podwazyc zaufanie do
> nich, nikt nie bedzie dzielil sie informacjami i wpadkach, bo to nie
> logiczne , bo nie jest w interesie tych firm.

Istnieje pojęcie uczciwości w biznesie. Stanowisko, które Ty
reprezentujesz jest niestety typowe dla polskiej mentalności biznesu
"łona bi prowajder". Niestety, coraz bardziej powszechnego ;-(

Na zdecydowane potępienie natomast zasługuje fakt, że użytkownik (myśle
o tych duzych, nie o nerwostatowcach) informuje sowjego dużego operatora
o problemach w jego sieci. Ostatnio miałem takie przypadki z często tu
opisywanym operatorem na trzy litery...

> Tak ciezko to zrozumiec?

Rozróżnij marketing i PR od współpracy biznesowej. Jeżeli uda Ci się
pokonać tę barierę, reszta pójdzie łatwo

M.