Re: Czy dostawca miał rację???

Autor: Andrzej Bursztynski <____at_neostrada.pl>
Data: Sun 27 Jun 2004 - 00:00:04 MET DST

Andrzej P. Wozniak wrote:

> Słabo się starałeś. U mnie to wykonalne. Nie każdym razem za pierwszym
                                           -----------------------------
> podejściem, ale do tej pory zawsze skutecznie. Na neostradzie, po
> południu, z pełną premedytacją.

Ja się w ogóle nie starałem, bo nie zamierzam uczestniczyć w zawodach
"kto ma szczęście i tym razem uda się szybciej uszczelnić system niż
robal dorwie". Mówimy o zwykłych użytkownikach dostających do ręki
system z pudełka.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-