Re: OT,flejm czytnikowy

Autor: Andrzej Bursztynski <____at_neostrada.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 15:37:13 MET DST

Zbigniew Sikora wrote:
> Użytkownik "Andrzej Bursztynski" <___@neostrada.pl> napisał w wiadomości

> Ależ proszę...
> Zapewniam Cię, że gdyby sprawa sprowadzała się do trzech kliknięć, to w
> ogóle nie byłoby tego wątku. Więc Twoje wrażenie, że więcej czasu poświęcam
> na odpowiadanie, niż na zrobienie porządku z czytnikiem, było złe.

Odniosłem zupełnie inne wrażenie. Chyba, że masz gotowe wzorce odpowiedzi
na flame'y i tylko trzy razy klikasz przy każdej - to gratuluję bo
mistrzostwo świata mieć na Usenecie na wszystko od ręki gotową
odpowiedź i to pod "klikiem" -)

A kultura wypowiedzi zaiste świadczy o piszących, czy to jest ciekawe
doświadczenie - śmiem wątpić, mnie po prostu odreagowywanie własnych
(kompleksów, problemów, itd) przez ludzi na News'ach przestaje dziwić, śmieszyć
czy interesować - jest beznadziejne nudne.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-