Re: OT,flejm czytnikowy

Autor: Zbigniew Sikora <zs_at_hor.net.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 15:27:22 MET DST

Użytkownik "Andrzej Bursztynski" <___@neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:slrncdgc17.9of.___@andy.pse.dyster...

> Przepraszam, czy mógłbyś jednak zastosować się do Netykiety i wreszcie
> poprawnie skonfigurowac czytnik bo mam wrażenie, że znacznie więcej czasu
> poświęciłeś na odpowiadanie, dlaczegóż to _nie_ masz możliwości/czasu
> byt zrobić.

Ależ proszę...
Zapewniam Cię, że gdyby sprawa sprowadzała się do trzech kliknięć, to w
ogóle nie byłoby tego wątku. Więc Twoje wrażenie, że więcej czasu poświęcam
na odpowiadanie, niż na zrobienie porządku z czytnikiem, było złe.
Natomiast - jak zapewne zauważyłeś - odpowiadałem jedynie na bezsensowne
posty skierowane personalnie pod moim adresem. Tutaj chyba Netykieta też się
kłania, nieprawdaż ? O uwagach dotyczących moich kompetencji wysnutych przez
szanownych Panów i Panią z analizy nagłówków moich postów już nie wspomnę,
bo to już nawet nie kwestia Netykiety, ale po prostu braku elementarnych
zasad przyzwoitego zachowania. Całą sprawę mógłby załatwić jeden mail
wysłany na priv zawierający zwrócenie uwagi na błędy - co byłoby tym
bardziej pomocne, że owe błędy nie są zauważalne, lub dotkliwe, we
wszystkich czytnikach, o czym świadczą choćby niektóre posty w tym wątku.
Tak czy owak, odbieram ten incydent jako ciekawe doświadczenie.

--
Z#