Re: Czy dostawca miał rację???

Autor: Andrzej Bursztynski <____at_neostrada.pl>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 13:19:23 MET DST

Rafal Rabczuk wrote:

> [...]
>

> Dz.U. z 2000r. Nr 22, poz. 271, z 2002 r. Nr 144, poz. 1204
>

> Rozdział 1
>
> Umowy zawierane poza lokalem przedsiębiorstwa
>
> [...]
>
> Art. 2.
>
> 1. Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej
> odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w
> terminie dziesięciu dni od zawarcia umowy.
> to odnosnie zawierania umow - caly tekst na www.prawokomputerowe.pl
[..]

> zrezsta poczytajcie sobie sami bo ja tam prawnikiem nie jestem.

To jest zupełnie nie na temat, gdyż dotyczy tzw. "umowy na odległość".

> co do wypowiedzi zgodze sie ze nie wiem zbytnio na ten temat ale wiem ze
> dzialanie zaklocajace dzialanie sieci jest niezgodne z prawem

A skąd konkretnie?

> USTAWA z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
>
> (Dz.U. 1997 Nr 133 poz. 883)
>
> Zabezpieczenie zbiorów danych osobowych
>
> Art. 36.
> Administrator danych jest obowiązany do zastosowania środków technicznych i
> organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych danych osobowych, a w
> szczególności powinien zabezpieczyć dane przed ich udostępnieniem osobom
> nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z
> naruszeniem ustawy, zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
[..]

> moze zanim zacznee tu dalej cytowac prawo lepiej isc do jakiegos prawnika
> ktory naprawde sie na tym zna. a nie samemu wyszukiwac informacji.

Nie trzeba aż do prawnika, wystarczy czytać co się cytuje. Czyżbyś
uważał, że wirus zagrażał danym osobowym klientów tego ISP? -)

> Wiem ze zaklocanie dzialania sieci jest podpinane pod prawo
> karne(materialne)
>
> (sieci teleinformatyczne) ale musialbym konkretnie sprawdzic na czym
> chwilowo mi nie zalezy proponuje przekopac sobie net PRAWO KARNE KOMPUTEROWE
>
> np. http://asp.digikom.pl/kara.htm z roku (art. 285) z 98

No to po co cytujesz i podajesz jak Ci nie zależy? -))

> moze rzeczywiscie - niech sobie sieja te wierusy a jak ktos zglosi to
> dopiero wtedy scigac i odcinac ?
>
> poddaje sie i tyle

-))

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-