Re: Czy dostawca miał rację???

Autor: Lukasz Kozicki <ROT13yxbmvpxv_at_vg.cy.invalid>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 11:16:44 MET DST

Rafal Rabczuk wrote:
> Użytkownik "Lukasz Kozicki" <ROT13yxbmvpxv@vg.cy.invalid> napisał w

> zapoznaj sie zobowiazujacym polskim prawem. nie chodzi o istote wlasnej
> sieci tylko.

Podaj ustawę (nr. Dz.U, pozycja) i artykuł który masz na myśli.

Hint: to że coś jest karalne, nie oznacza, że karę może wymierzyć Pan
Admin Wielce Ważnego Providera. Chyba, że masz jakiś prawagraf, który
upoważnia providerów do działania z pominięciem Sądu "dla dobra
użytkownika". Ale w przytoczonym w Twoim postingu kawałku jest tylko
stwierdrzenie, że "(bla bla bla) jest karalne". W dalszej części
ustawy powinno być określenie w jaki sposób jest to karalne. Zazwyczaj
jest tam wymionuiony np. kodeks wykroczeń, kodeks karny itp. Nie
spotkałem się ze wskazaniem, że karę (lub śreodek prewencyjny) może
wymierzyć usługodawca osoby winnej naruszenia.

Pozdr,

--
Łukasz Kozicki