Re: [OT] Wysyłanie maili poprzez GPRS i walka z Erą... (długie)

Autor: Lukasz Jachowicz <honey_at_nospam.7thGuard.net>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 10:16:16 MET DST

Michał Walkowski napisal(a):

> Ja korzystam (w Idei) i nie narzekam. Czym się objawia ta niestabilność?
Od czas do czasu występowały problemy z połączeniem /pełne pokrycie
nadajnika/, połączenie - ale bez możliwości transferu danych, zrywanie
połączenia... Jeśli miałbym podłączyć komórkę do serwera, żeby się
z czymś automatycznie łączył w razie awarii głównego łącza i próbował
coś z nim zrobić automatycznie "przez komórkę", HSCD pewniejsze. GPRSa
bym nie ryzykował.

A, żeby nie było, przez ponad pół roku wykorzystywałem GPRSa jako swoje
jedyne łącze do sieci, więc doświadczeń trochę zebrałem :)
l.

--
http://7thGuard.net/
2:484/47.222