Re: Czy dostawca miał rację???

Autor: Rafal Rabczuk <spag_at_o2.pl>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 02:32:25 MET DST

Użytkownik "Adam Paluch" <adam@bluu.net> napisał w wiadomości
news:cbahkd$2cfo$1@news2.ipartners.pl...
> Rafal Rabczuk wrote:
>
> z gory mowie, przepraszam za zlosliwosci ... moze za duzo kawy ;-) ale tak
> po krotce z praktyki ;-)

> brakuje rysunkow i napisu w stylu: "jak tego nie zrobisz twoj chomik
> zdechnie"

> taaaa, zonealarma przerabialem, skutek ? zadyma ze NIC od "tygodnia" nie
> dziala ... przyczyna ? domyslnie ustawiony zonealarm ...

> taaa ... "no zainstalowalem nortona 2002 i nic nie wykryl" ... no comments

> taaa, i jeszcze : alfabet, elementarz, gramatyka, kurs poprawnego
zadawania
> [...]

"ja juz pana namierzylem......." - kurna czego to ludzi sie nie naczytaja
;-)))

debilizm wrodzony chyba? ;-)))))))) wpojony w ludzi BO ONI WSZYSTKO WIEDZA
TYLKO PRZYCHODZA DO SKLEPU PONABIJAC SIE Z TYCH CO TAM PRACUJA ZE SPRZEDAJA
KIEPSKI SPRZET ZE SIE PSUJE.
debile
najbardziel lubie tych co wiedza ze maja popsuty komp i sie nie odzywaja

pomysl jest dobry z ta karteczka - ale to musialo by miec uregulowanie
prawne - tak jak ze na produktach sprzedawanych w polsce musi byc instrukcja
po polsku. nie wiem komu to zglosic - ale koszt wprowadzanie czegos takiego
nie jest duzy a zsysk wiekszy. - gdzies trzeba jakiemus poslowi podsunac ten
pomysl. naprawde by to ulatwilo zycie. nam obywatelom

p.s.kawa? no jeszcze jedna ;-)))))))))))