> myslisz ze to cos zmieni ? ja informuje ustnie (o ile mam taka mozliwosc)
> i .... to oczywiscie nic nie daje .... trzeba zaczac od tego ze
uzytkownicy
> wogole nie wiedza ze jest cos takiego jak uaktualnianie systemu, ze sa
> dziury, ze sa wirusy "a pozatym komputer byl wlaczony tylko przez godzine"
> ....
no wlasnie powinni dostac taka informacje ze wymysle przykladowo:
przecietniak kupi windowsa..
INFORMACJE DOTYCZACE UZYWANIA INTERNETU
----------------------------------------------------------------------------
--- Aby bezpiecznie korzystac z internetu nalezy zapoznac sie z ponizsza instrukcja 1. WindowsUPDATE - nalezy wykonywac ta czynnos jak najczesciej - powoduje ona wgranie do komputera najnowszych zabezpieczen oferowanych przez producenta zainstalowanego systemu. ( START / WINDOWS UPDATE ) 2. Zalaczenie FierWalla - czyli 'sciany ognia' zabezpieczajacej przed atakami i niepowolywanymi wtargnieciami pseudo-hakerow do twojego komputera ( skad ? http://www.zonealert.com ) 3. Posiadanie Programu antywirusowego oraz jego czeste aktualizowanie - zapobiega to rozprzestarenianiu sie wirusow / utraty danych itp. (skad ? ) 4. Oprogramowania przeciwko robakom internetowym - DEFINICJE: WIRUS- ROBAK- ANTYWIRUS- FIERWALL- Stosowanie sie do powyzszych zalecen sprawi ze komputer bedzie bardziej niezawodny i bezpiecznym narzedziem . Co moze sie stac w przypadku braku oprogramowania aktualnego antywirusowego? -mozesz stracic swoje wszystkie dokumenty i pasjansa !!!!!!!!!!! ---------------------------------------------------------------------------- --------- taka glupia karteczka ale gdyby wszysty sprzedawcy dolaczali ja w calej polsce do sieciowek i modemow to przypuszczam ze z 60% ludzi mialo by zabezpieczone komputery . tylko teraz pytanie? prace straca serwisanci ? chyba nie - wzrosly by tylko ich ceny uslug. i wreszcie kazdy by zarabial adekwatnie do wykonywanej pracy. Jednym slowem internet rozwijal by sie jeszcze szybciej. bo bylo by mniej awari. pewnie z 20% mniej (sorki sam sobie wymyslam na oko te wartosci) > > kiedys probowalem, ale to sa naprawde duze "wiatraki" zeby z nimi walczyc > .... dlatego stosuje takie cos co opisalem w postach wyzej .... "zaplon" > parodniowy ale skutkuje klientowi to nich zdaje sie ze jest najwazniejszy i niehc mysli ze jest madrzejszy od wszytskich adminow i sprzedawcow . ze wie najlepiej.... takich wlasnie wiatrakow nie lubie.... co maja swoje bledne zdanie i im nie przetlumaczysz... za cholere - a najgorsze jest to ze musisz wysluchac takiego wiatraka ;-)) na koniec przyznac mu racje i itak zrobic po swojemu powinna byc ustawa i nakaz dodawania tej kartki : tylko trzeba bylo by ja konkretnie sformulowac jeszcze . juz o tym myslalem kiedys - zeby kazdy sobie to przyczepil na monitorze - a jak sie nie bedzie stosowal to niech wzywa ekipe ratunkowo-naprawcza - i niech buli za swoja glupote - i to duzo ehhh chyba nizbyt dobry jestem.... taki lajf. pozdrowniamReceived on Wed Jun 23 01:30:13 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 23 Jun 2004 - 01:40:08 MET DST