Re: Czy dostawca miał rację???

Autor: Rafal Rabczuk <spag_at_o2.pl>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 01:28:56 MET DST

> myslisz ze to cos zmieni ? ja informuje ustnie (o ile mam taka mozliwosc)
> i .... to oczywiscie nic nie daje .... trzeba zaczac od tego ze
uzytkownicy
> wogole nie wiedza ze jest cos takiego jak uaktualnianie systemu, ze sa
> dziury, ze sa wirusy "a pozatym komputer byl wlaczony tylko przez godzine"
no wlasnie powinni dostac taka informacje ze wymysle przykladowo:
przecietniak kupi windowsa..

INFORMACJE DOTYCZACE UZYWANIA INTERNETU

---
Aby bezpiecznie korzystac z internetu nalezy zapoznac sie z ponizsza
instrukcja
1.  WindowsUPDATE - nalezy wykonywac ta czynnos jak najczesciej - powoduje
ona wgranie do komputera najnowszych zabezpieczen oferowanych przez
producenta zainstalowanego systemu. ( START / WINDOWS UPDATE )
2. Zalaczenie FierWalla - czyli 'sciany ognia' zabezpieczajacej przed
atakami i niepowolywanymi wtargnieciami pseudo-hakerow do twojego komputera
    ( skad ? http://www.zonealert.com )
3. Posiadanie Programu antywirusowego oraz jego czeste aktualizowanie -
zapobiega to rozprzestarenianiu sie wirusow / utraty danych itp.
    (skad ?  )
4. Oprogramowania przeciwko robakom internetowym -
DEFINICJE:
WIRUS-
ROBAK-
ANTYWIRUS-
FIERWALL-
Stosowanie sie do powyzszych zalecen sprawi ze komputer bedzie bardziej
niezawodny i bezpiecznym narzedziem .
Co moze sie stac w przypadku braku oprogramowania aktualnego antywirusowego?
-mozesz stracic swoje wszystkie dokumenty i pasjansa !!!!!!!!!!!
---------
taka glupia karteczka ale gdyby wszysty sprzedawcy dolaczali ja w calej
polsce do sieciowek i modemow to przypuszczam ze z 60% ludzi mialo by
zabezpieczone komputery .
tylko teraz pytanie?
prace straca serwisanci ? chyba nie - wzrosly by tylko ich ceny uslug. i
wreszcie kazdy by zarabial adekwatnie do wykonywanej pracy. Jednym slowem
internet rozwijal by sie jeszcze szybciej. bo bylo by mniej awari. pewnie z
20% mniej (sorki sam sobie wymyslam na oko te wartosci)

> kiedys probowalem, ale to sa naprawde duze "wiatraki" zeby z nimi walczyc
> .... dlatego stosuje takie cos co opisalem w postach wyzej .... "zaplon"
> parodniowy ale skutkuje
klientowi to nich zdaje sie ze jest najwazniejszy i niehc mysli ze jest
madrzejszy od wszytskich adminow i sprzedawcow . ze wie najlepiej.... takich
wlasnie wiatrakow nie lubie.... co maja swoje bledne zdanie i im nie
przetlumaczysz...  za cholere - a najgorsze jest to ze musisz wysluchac
takiego wiatraka ;-)) na koniec przyznac mu racje i itak zrobic po swojemu
powinna byc ustawa i nakaz dodawania tej kartki : tylko trzeba bylo by ja
konkretnie sformulowac jeszcze . juz o tym myslalem kiedys - zeby kazdy
sobie to przyczepil na monitorze - a jak sie nie bedzie stosowal to niech
wzywa ekipe ratunkowo-naprawcza - i niech buli za swoja glupote - i to duzo
ehhh chyba nizbyt dobry jestem.... taki lajf.
pozdrowniam