Re: [OT] Wysyłanie maili poprzez GPRS i walka z Erą... (długie)

Autor: Grzegorz Podsiadło <empeg_at_adres.w.stopce>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 13:16:17 MET DST

Przemyslaw Popielarski wrote in news:40d76ac6@news.home.net.pl:

> ja mam wlasnie takie wrazenia z plusa albo idei -- panienka z
> ktoregos z tych operatorow mnie tak uswiadamiala, ze per doba to
> liczone...

Jest liczone per sesja (poza oczywiscie pakietami gdzie jasno jest
powiedziane że liczymy sumę bajtówy tylko), ale najczęściej sesje są
zrywane/łamane o północy czy jakoś tak - żeby ktoś sobie za długo na
jednej sesji nie wisiał. ;)

A co do telefonu - to one najczęściej nie podtrzymują sesji - i każde
sprawdzenie poczty to nowa sesja.

--
empeg	// e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l
{EF980319-EF75-48FE-8F64-BC7CD28975F3}