Re: szybsze ? tansze ? idsl

Autor: Zbigniew Sikora <zs_at_hor.net.pl>
Data: Mon 21 Jun 2004 - 23:09:34 MET DST

Użytkownik "Borg" <borg@spam.la> napisał w wiadomości
news:Xns950FD3D5D6A9Bborguu3net@193.110.122.80...

> Taa, mam ten sam problem z tym Panem.. ale niechcialo mi sie nawet
> pisac.. poprostu typowy nawyk z Worda, wlaczyl se Wrapping at iles tam
> i zapodaje.... tyle ze OE jakos nie wstawia \n tam gdzie urywa.. i
> wychodzi z tego taka kupa...
> Wlacz se Word Wrap dla jego wypowiedzi i sie nie denerwuj... :)
> Szkoda zachodu

Widzę, że nam się tu powoli dom wariatów z grupy robi...

Nie wiem o jakim nawyku z Worda mówisz. Serio, nie mam pojęcia, bo rzadko
Worda używam. Jakoś tak się do AmiPro przyzwyczaiłem, i dalej jakoś z Lotusa
staram się korzystać. Może da Ci to jakieś mgliste pojęcie o tym, że nie
urodziłem się wczoraj i ciężko znoszę gówniarskie przytyki takie jak Twój i
RuSHa.
Ale staram się, Ringo, naprawdę bardzo się staram.... :-/

A zawijanie jest ustawione tam gdzie ma być. Czemu źle formatuje - nie wiem.
W wolnej chwili się tym zajmę, ale mam sto milionów innych rzeczy na głowie,
więc skoro Ci nie pasuje, to nie czytaj, a przede wszystkim nie komentuj w
takim tonie. Dobrze ?

No to dziękuję. I życzę miłego wieczoru.

--
Z#