Re: TeleNet

Autor: Robert <rr4_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 18 Jun 2004 - 13:48:23 MET DST

Użytkownik "Miernik" <miernik@ctnet.pl> napisał w wiadomości
news:20040617020050.7B79.3.NOFFLE%miernik@ctnet.pl.local...

> W przeważającej większości operatorów parametr podawany jako
> przepustowość (512 / 128 kbps) jest górnym ograniczeniem
> przepustowości Twojego łącza. Nie jest natomiast w żadnym wypadku
> powiedziane że takiej przepustowości możesz oczekiwać przez większą
> lub nawet mniejszą część czasu. Nie można się w takim wypadku oburzać
> że uzyskujesz przepustowość 30 kbps gdyż jest to zgodne z opisem
> usługi. Wszak 32 kbps jest mniejsze niż 512 kbps.

Dlaczego powtarzacie jakieś bzdury zasłyszane u dostawców netu ?
Ale jest zdecydowanie mniejsze niż 512 kbps !

Jeśli kupuję łącze do... to ono ma właśnie być do ...
Oznacza to ni mniej ni więcej, że w jakimś rozsądnym zakresie czasu (7-14
dni) to łącze ma stabilnie pracować z prędkością do ... !!! No powiedzmy
do... minus 20%.
Jeśli z taką prędkością nie pracuje to nie jest to łącze, które zamówiłem i
za które płacę i w związku z tym mogę wypowiedzieć umowę (nawet jeśli była
zawarta na czas ściśle określony), bez żadnych kar z powodu niezgodności
towaru/usługi z umową.

Jeśli ja sprzedam ci okno i w umowie napiszę, że skrzydło okna można
otworzyć do 180 st. (jeśli nie ma ściany), to w przypadku jeśli otwiera się
tylko o 10 cm (np. 5 st.) to wg. ciebie takie okno jest ok. i klient nie
może go reklamować ?!
lol

pozdr.