Re: TeleNet

Autor: Michał \ <kaczor_at_NO-SPAM-plug.atn.pl>
Data: Fri 18 Jun 2004 - 01:05:39 MET DST

On 6/17/04 11:11 PM, Marcin Kuczera wrote:

> da się zrobić zeby chodziło ok, tylko do tego trzeba mieć łeb a nie mózg
> cwaniaka

Nie próbowałem :) o dzieleniu strumienia mogłeś w tej sieci zapomnieć,
każdy miał transfer zależny od lokalizacji w tym całym okablowaniu -
żenada. Ja miałem niefart być na końcu segmentu. Mój ex-admin zajmował
się sniffowaniem mnie i czytaniem mojej korespondencji a nie pracą co w
końcu zaowocowało odcięciem mnie (święta krowa w firmie i jej zdanie
jest ostateczne - prezesi tylko przytakiwali). Małe NTG się zrobiło więc
proponuję EOT.

Kaczor

kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
UIN  10619942 http://kaczor.devon.pl/ppptfkkb.html