On 6/17/04 5:36 PM, rg wrote:
> No ale chyba sam powiesz że takie podejście do sprawy jest chore?
Ahh zapomniałem dodać, że byłem kiedyś świadkiem rozmowy klienta, który
przyszedł reklamować abonament - chciał umorzenia części abonamentu z
powodu awarii i/lub nie działania sieci. Reklamacji nie uwzględniono z
oczywistych względów a komentarz pani prezes był taki: "jak jeszcze raz
przyjdzie to się go odetnie i się problem skończy" (reklamował kilka
razy usługi i ani razu nie załatwił pozytywnie).
Kaczor
-- Łączę pozdrowienia .....i różne inne wyrazy kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl UIN 10619942 http://kaczor.devon.pl/ppptfkkb.html #konik_bujany@IRCnet Pierwszy Polski Prątkująco-Trzcionkujący Fan Klub Konika Bujanego!Received on Thu Jun 17 19:35:13 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 17 Jun 2004 - 19:40:07 MET DST