Re: TeleNet

Autor: Michał \ <kaczor_at_NO-SPAM-plug.atn.pl>
Data: Thu 17 Jun 2004 - 19:34:29 MET DST

On 6/17/04 5:36 PM, rg wrote:

> No ale chyba sam powiesz że takie podejście do sprawy jest chore?

Ahh zapomniałem dodać, że byłem kiedyś świadkiem rozmowy klienta, który
przyszedł reklamować abonament - chciał umorzenia części abonamentu z
powodu awarii i/lub nie działania sieci. Reklamacji nie uwzględniono z
oczywistych względów a komentarz pani prezes był taki: "jak jeszcze raz
przyjdzie to się go odetnie i się problem skończy" (reklamował kilka
razy usługi i ani razu nie załatwił pozytywnie).

Kaczor

kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
UIN  10619942 http://kaczor.devon.pl/ppptfkkb.html
#konik_bujany@IRCnet Pierwszy Polski Prątkująco-Trzcionkujący Fan Klub