Re: TeleNet

Autor: Michał \ <kaczor_at_NO-SPAM-plug.atn.pl>
Data: Thu 17 Jun 2004 - 19:24:45 MET DST

On 6/17/04 5:36 PM, rg wrote:

> No ale chyba sam powiesz że takie podejście do sprawy jest chore?
> Po co się czarować i obiecywać że będzie lepiej jak może być tylko gorzej?
> Ja nazwywam to robieniem ludzi w ch***.

Sprawa się skończyła tak, że całe okablowanie było nielegalne (nie
uzgonione ze spółdzielnią) ale spółdzielnia nie interweniowała
zasłaniając się interesem ludzi. Jak się ludzie zaczęli burzyć poprostu
nowy operator przejął okablowanie bez urządzeń i zaczął świadczyć usługi
na normalnym poziomie. Na innym osiedlu społeczność przejęła okablowanie
(na zasadzie opłacenia materiału: kabli, urządzań) przy podpisaniu
umowy, założyli sobie jakąś tam wspólnotę i wykupili łącze. Przy okazji
koszt utrzymania zmniejszył im się ponad dwukrotnie.

Kaczor

kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
UIN  10619942 http://kaczor.devon.pl/ppptfkkb.html
#konik_bujany@IRCnet Pierwszy Polski Prątkująco-Trzcionkujący Fan Klub